חיפוש כרטיסים

למה לקנות אצלנו?

  • מערכת תשלום מאובטחת לחלוטין

  • תשלום במטבע המקומי

  • יותר מ-3 מיליון כרטיסים כבר נמכרו

לקוחות מרוצים

קטגוריות דומות

ABBA Voyage

ב-27 במאי 2022, להקת אבבא עלתה לראשונה בלונדון, כמעט 50 שנה לאחר שזכתה בתחרות הזמר האירופית בברייטון, אנגליה עם הלהיט שלהם "Waterloo" בשנת 1974. להקת אבבא הוציאה מחרוזת אינסופית של להיטים עד שהפסיקה ב-1982, או לקחה "הפסקה", כלשונם בעצמם.

אז, עבר זמן מאז הפעם האחרונה שאבבא עשו מוזיקה ביחד. אבל עכשיו הם החליטו שהגיע הזמן לסיים את "ההפסקה" ולחזור ל"במה" שוב יחד.

למען האמת, ההשראה העיקרית של אבבא להקליט שוב מוזיקה חדשה מגיעה מההשתתפות שלהם ביצירת המופע הכי מוזר ומרהיב שאפשר לחלום עליו; ABBA Voyage" תוכלו לשמוע הרבה מלהיטי הענק, כמו גם כמה מהשירים החדשים שלהם.

פשוט הישענו לאחור בכיסא שלכם או שתרקדו על רחבת הריקודים שמול הבמה, וצפו באווטארים של להקת אבבא מבצעות את שיריהם באולם משלהם בלונדון.

להקת אבבא פשוט קוראת לקונצרט "מסע" וזו באמת טכניקה חדשה לגמרי שמעולם לא נראתה בהופעה חיה לפני כן. בעזרת דמויות אוואטר של הלהקה בצעירותה, אבבא נוסעת אל עבר העתיד.

לא קל להסביר את המסע של אבבא או את הטכנולוגיה ששימשה ליצירת המופע, כי זה לא נעשה לפני כן – אתם פשוט חייבים לראות ולשמוע בעצמכם.

ABBA Voyageהוא  מוזר ונפלא ומופע שכולם יכולים לחוות, בכל הגילאים! אנו מציעים כרטיסים להופעה, כרטיסים בישיבה וגם כרטיסי עמידה ברחבת הריקודים, ואם תרצו להגיע בסטייל ולדלג על התור לזירה של אבבא, אנו מציעים גם כרטיסים לקונצרט עם תחבורה אל לונדון וממנה.

המנצח לוקח את הכל!

ארגון הצדקה של Ticmate

ABBA Voyage

היי מעריצי אבבא!
כאן תוכלו להזמין כרטיסים ל ABBA Voyage, הן לרחבת הריקודים והן לישיבה.

או שתוכלו כבר להתחיל לחגוג בלונדון על ידי הזמנת כרטיסים בתוספת של הסעה  באוטובוס יוקרתי ממרכז לונדון. קח תוכלו להגיע בסטייל לארנה של אבבא, ובחזרה ללונדון. בנוסף תוכלו לדלג על התור- ABBA ולהנות מיותר זמן לפני המופע ולהיכנס למצב רוח המתאים לריקודים ושירה כל הלילה.
הבחירה בידיכם, פשוט בחרו את הכרטיסים שהכי מתאימם לכם למסע אבבא המדהים בלונדון. המנצח לוקח את הכל!

תוצאות חיפוש: 1 - 3 (3)